מנהל חנות כשרה בקייב: "המדפים מתרוקנים ואין אספקה, העיר חסומה"

    מהדורת הבוקר No Comments on מנהל חנות כשרה בקייב: "המדפים מתרוקנים ואין אספקה, העיר חסומה"

    חיים חיימוביץ, מנהל חנות כשרה בקייב מספר ל'קול חי': "נשארו כאן רק שני ישראלים. אני נשארתי כדי לסייע למי שנשאר. המדפים מתרוקנים. יש לנו עוד קצת מלאי, אבל זה ייגמר בסופו של דבר. כל המדינה תקועה ואין סחורה חדשה. בתי הכנסת פעילים בינתיים"

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיים חיימוביץ, מנהל חנות כשרה בקייב שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. "היום בבוקר הייתה אזעקה, אני כבר התעייפתי מלהגיב לאזעקות. אני יורד למקלט רק כשאני שומע הפצצות קרובות", סיפר חיימוביץ.

    הוא הסביר מדוע עליו להישאר בקייב: "יש בקייב שתי חנויות כשרות: אחת סגורה והשנייה עובדת – שזו החנות שלי, קונים יש עדיין כל הזמן. המלאי מתרוקן לצערי, אבל כרגע יש מה לאכול".

    "אספקה אין לי, העיר חסומה וסגורה. כל הגשרים חסומים לתנועה, אבל יש פה איזו מסעדה שהבעלים שלה עזב והשאיר לי מפתחות ושם יש עוד מלאי". הוא התייחס לאפשרות שיגמר גם המלאי שם והעריך: "אני לא חושב שהמלחמה תימשך כל כך הרבה זמן. נקווה שזה יסתיים מהר".

    "איפה שאני נמצא נשארו קרוב למאה-מאה חמישים יהודים. אני ועוד מישהו הישראלים היחידים, כל השאר הם יהודים מקומיים", מספר חיימוביץ ל'קול חי'. לדבריו "אני לא יוצא לרחובות, אבל אנשים שיצאו אומרים שהמצב לא נעים, הרחובות חסומים ובונים שם כל מיני מכשולים לצבא הרוסי. האזרחים האוקראינים מאוד אקטיביים כי הם מגנים על המדינה שלהם".



    0 תגובות